רגע לפני שאתם מחליטים לעצב את חדר התינוקות או את חדר הילדים בבית, כדאי לזכור שהחדר הזה אמור להוות סביבה פורייה וקרקע איכותית להתפתחות הילדים. וכאשר מדברים על טפטים, וילונות ואפילו פריטי ריהוט לחדרי ילדים, לאלמנטים האלו עשויה להיות השפעה מכרעת בתהליכי התפתחותם.

זה נכון שעיצוב חדר ילדים הוא משימה מרגשת להורים טריים, אבל התהליך גם מצריך השמת דגשים נכונים. עם השילוב הנכון של וילונות, טפטים או שניהם ביחד, תוכלו ליצור חלל שילדכם לא ירצה לצאת ממנו וכזה שגם אתם תתאהבו בו מיד. מה צריך לדעת על עיצוב חדר הילדים באמצעות וילונות וטפטים? כמה עולים טפטים וילונות לחדרי ילדים? כיצד נתאים פריטי ריהוט כמו כורסת בד לטפטים? הנה כל המידע לפניכם.

טפטים שאפשר להפיק מהם ערך מוסף

רגע לפני שרוכשים כורסת בד לחדרי ילדים, ולפני שמתקינים טפטים בחדרים אלו, חשוב לזכור עד כמה העיצוב הנכון של חדרי ילדים עשוי להשליך על פיתוח סקרנותו של הילד. ישנם מגוון מדבקות קיר מעוצבות וטפטים, שבעזרתם ילדים יכולים ללמוד ולקבל ערך מוסף כלשהו.

טפטים עם הדפסים של צורות גאומטריות, טפטים של מערכת הכוכבים שלנו, טפטים של סוגי בע"ח ועוד, הם כולם טפטים שהילדים יכולים להפיק ערך מוסף מהם. תוכלו למצוא לא מעט סוגים של טפטים לחדרי ילדים במבצע, שבעזרתם הילד יוכל להשכיל בכל יום מחדש. וכאשר הילד ימצה את הטפטים, כי גם זה קורה, יהיה ניתן פשוט להסירם ולהתקין חדשים.

להתאים בין ריהוט חדרי ילדים לבין וילונות וטפטים

בין אם רוכשים כורסאות בד לחדרי ילדים, וילונות או טפטים, יהיה צורך להתאים בין פריטי העיצוב והריהוט השונים. והאמת היא, שאין הרבה חוקיות בכל הנוגע לעיצוב חדרי תינוקות וילדים. בסך הכול, זה עניין של טעם אישי וסגנון, כי יש אנשים שמעדיפים עיצוב נקי, בעוד שאחרים יעדיפו עיצובים מורכבים יותר.

מצד אחד, אתם יכולים לרכוש כורסת בד בצבע בהיר, להתקין טפטים בצבעים כהים יותר, וילונות צבעוניים ועוד. ככה תוכלו ליצור קונטרסט עיצובי מעניין. אבל מצד שני, תוכלו גם להתאים בין הצבעים בצורה מאוזנת יותר, מה שעשוי גם להקנות מעין שקט נפשי למי שנמצאים בחדר. המלצה שלנו, לכו על איזון צבעים חכם ורגוע.

להוזיל עלויות בתהליך עיצוב חדרי ילדים

המלצה נוספת מאיתנו, בין אם אתם מחפשים כרגע טפטים לחדרי ילדים במבצע, כורסת בד או כל פריט ריהוט אחר, תמיד תקפידו להשוות מחירים באינטרנט. אתם עשויים להיות מופתעים ולגלות פערים ניכרים בין המשווקים השונים, ואפשר לחסוך ככה כמה שקלים בכיס.

בשורה התחתונה, תהליך העיצוב עשוי להיות די יקר. לדעתנו, לא חובה לבחור בפריטי ריהוט מאוד איכותיים, שכן הילדים מתפתחים ואיתם גם הרצונות העיצוביים שלהם. במילים אחרות, סביר להניח שבעוד X שנים תצטרכו לעצב מחדש את אותו חדר ילדים. ואם זה כך, אפשרי גם לפנות לאנשי מקצוע כדי לבדוק מה רלוונטי כיום בעולמות עיצוב חדרי הילדים. אם אתם מרגישים שאתם צריכים ייעוץ נוסף בעיצוב החלל, זה הזמן לקבלו.