שלל מיטות תינוק יפות ואיכותיות

זקוקים למיטת תינוק חדשה? מבקשים מיטות תינוק יפות ואיכותיות? באתר ובחנות בנמל תל אביב של בית מאדרלנד תזכו במענה שלם עם מבחר איכותי ומתקדם של מיטות תינוק מעוצבות ויפות בשלל גוונים ומידות. במיטות מושם הדגש על בטיחות השימוש בהתאם לכל דרישות התקן.

לצפיה במוצרים לחצו כאן

מגוון רחב של מיטות יפות

באתר ובחנות שלנו תוכלו להתרשם ממבחר עשיר ואיכותי של מיטות תינוק יפות בשלל עיצובים וגוונים, ממנו כל אחד יכול לאתר ולהזמין את מיטת התינוק המושלמת. המבחר כולל בין היתר את הדגמים הבאים:

המותג –   SEBRA  מיטת תינוק מרהיבה מבית המותג הדני סברה, עם קו נקי ומרשים, מוצעת בגוונים של ורוד, אפור, כחול אגם, ערפל, לבן ועץ. מדובר במיטה נוחה לתפעול המתאימה מגיל לידה עד גיל שש, המשמשת בחודשים הראשונים גם כעריסה, עשויה מעץ אשור ועומדת בכל דרישות התקן האירופאי.
המותג FIRST  מיטות בייצור אירופאי לשימוש מגיל 0 ועד גיל 6 בעיצוב קלאסי ויוקרתי ובאיכות שלא תמצאו בשום מקום אחר.
מבחר מיטות התינוק של מאדרלנד:

מיטת OULO

מיטת ALICE

מיטת NIELSEN

מיטת OLIVER

כל המיטות בעיצוב סקנדינבי, הייצור אירופאי, המיטות מתאימות לשימוש מגיל 0 וכמיטות מעבר עד גיל 4-5, כל המיטות עומדות בתקנים האירופאיים וכמובן נושאים אישור תקן של מכון התקנים הישראלי.

 

וזה עוד לא הכל…

מלבד מיטה יפה ומעוצבת, אנו מציעים ללקוחותינו מגוון רחב של פריטים ואבזרים משלימים  למיטת תינוק. בין היתר, לצד המיטה תוכלו להזמין מצעים מתאימים מכותנה שהינם איכותיים ונעימים, כילה מעוצבת עם פפיון, כריות מעוצבות, חצאיות מוקפדות למיטה, מגירות עבור מצעים, וכן מוביילים מעודנים כמו מובייל של מכוניות סרוגות או מובייל מוסיקלי של כוכבים וירח, מגוון בובות כמו בובות ברבור עם מקור רך ונעלי בלט עדינות וזהובות.

 

הזמנת מיטה יפה לתינוק

הזמנת מיטה יפה לתינוק מוצעת בבטחה דרך חנות האינטרנט שלנו. כמו כן לביצוע הזמנות ולעוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא הגיעו לחנות שלנו בנמל תל אביב או צרו קשר עם בית מאדרלנד בטלפון 03-7177333.